Wednesday 2 November 2011

Ready to take off

Muffin Coklat Moist - Da cuba, sedap ya amat..




Kek Pisang ngan Chocolate Rice - x try lg..nak potong kat kg.. nervous pulak pk hasilnye haha
Tempe sira ngan Ikan Bilis & Kcg - Feveret my FIL



Esok pas subuh nak zoom blk kelantan. Jdnye harusla bawa sesuatu.. da 9 bulan x blk atas hlgn2 tertentu. Klu org ngandung da beranak dah.. Tapi takpelah akhirnye arham dpt gak blk uma Tokabah klantan.Doakan kami semua selamat.. Memandangkan uma TokAbah dekat2 ngan Cameron Highland jdnye plan nak menyinggah la pekena teh secawan dulu sblm blk kg ayah nye arham kat gua musang..wah gtu..(tiap tahun p CH, acara wajib pulak jdnye).. Enjoyce photo2 bekalan utk mertuaku.. Byk2 tu abah plg suker tempe sira..so wajibla aku membuatnye tiap kali nak blk kg..hehe

Wat masa sekarang enjoy photonye dulu.. Pas rayer nnti aku update resepi nye..Aku pnah wat pun kek ni cuma ade aku tokok tambah sket..

Rasenye smpi raye aji kut x berupdate ini blog.. Jadi kami sefamily ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua yg sudi menyinggah blog ni..

Nantikan update2 sempena rayer pas aku blk KL nnti..hehe berkurun la tu.. (ari selasa baru blk) huhu apepun, Hati2 Memandu, Ingatlah org Tersayang...

Love u All..

1 comments:

AreHadi82 said...

Selamat Hari Raya kat Bib jugak...
Jemput beraya ke rumah kita yer nanti... :-)